Åbningstider og lukkedage

1. April

9, 20 Maj

5 juni. Grundlovsdag

23,24, 25, 26, 27, 30, 31 december (Juleaften) (dagene mellem jul og nytår)

For at kunne skabe så gode betingelser som muligt for forældre, børn og personale, er det af meget stor betydning, at vi får besked så hurtigt som muligt, hvis der er forældre der har behov at få deres barn passet på lukkedage. Københavns Kommune har bestemt, at vi den 5. juni og 24. december ikke er forpligtet til at stille pasningstilbud til rådighed.

Skulle nogen have behov for pasning på de øvrige lukkedage, vil vi naturligvis sørge for, at det er voksne som barnet/børnene kender, der står for pasningen. Selve detaljerne omkring hvordan og hvor pasningen vil foregå, vil vi planlægge i samarbejde med de involverede og i samarbejde med de øvrige institutioner i vores klynge: Kongerosen, Saxoly og Solbakken.